עדיף ענן קרוב מענן רחוק: למה כדאי לבחור בגיבוי הענן של IT CENTER
כיום, אין כמעט בית עסק קטן, בינוני או גדול שאינו מגובה בענן. אולם כשבאים לבחור בשירות גיבוי, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים, שבזמן אמת (תיקייה שנמחקת או נעלמת פתאום, קריסת מערכות, התקפת סייבר, אסון טבע ואפילו מלחמה, ממש כמו זו המתרחשת בימים אלה) – הם שיבדילו בין עסק שחוטף מכה רצינית ומושבת למשך כמה ימים ובין עסק שמתאושש בתוך שעתיים–שלוש.
מהם הפרמטרים שיעשו את ההבדל בין השבתה להמשכיות עסקית? התשובה היא: אופי השירות הניתן ללקוח, הנגישות לגיבוי והשיטה. בניגוד לגיבויי הענן שמציעות חברות כמו גוגל, מיקרוסופט ודרופבוקס, המתבססים על שיתוף של תיקיות אונליין, גיבוי הענן שלIT CENTER אינו מסוג ענן שיתופי, אלא מועבר דרך קו נפרד שמקשר בין שרתי הגיבוי ללקוח.
לכן, אם בחברות גיבוי הענן הגדולות תיקייה נמחקה בטעות או "התנהגה מוזר", לא תהיה לכם דרך לדעת על כך בזמן אמת, ותגלו זאת רק בדיעבד. לעומת זאת, ב–IT CENTER תיודעו על כך מיד בטלפון ובדוא"ל יזומים מאיש התמיכה שלנו, שיתריע בפניכם בזמן אמת על כל תקלה, טעות ותיקייה שנמחקה או נעלמה.
האם לדעתכם גוגל, דרופבוקס או מיקרוסופט מציעות שירות דומה? ודאי שלא. חברות אלה הן גדולות מדי ולא יכולות להגיב לשינויים שמתבצעים בחומרים של מיליוני הלקוחות שלהן ולהתריע בפניהם בזמן אמת על כל תקלה. כענקיות גיבוי הפועלות בשיטת הענן השיתופי הן פשוט מסורבלות מדי.
זאת ועוד, כאשר החומר שלכם מגובה בשרתים בחו"ל, לוקח לחברה המאחסנת כמה ימים לחזור אליכם ולעדכן אתכם בתקלות, ימים קריטיים בהם העסק שלכם נתון בסכנה ואינו מוגן די הצורך.
מנגד, ב–IT CENTER החומר שלכם מגובה בארץ בשני שרתים, שאף הם מגובים – משמע, יש לכם גיבוי כפול! הגיבוי הכפול הזה יוצר סבירות של 99.999% שהחומר שלכם לא יימחק לעולם.
זאת ועוד, במקרה קיצון אף נספק לכם בתוך שעתיים–שלוש דיסק און קי המכיל את כל המידע שלכם, כדי שתוכלו לשוב לעבודה, ללא פגיעה ברציפות העסקית שלכם.
השוואה בין שירותי הענן של חברות גדולות ומוכרות כדוגמת גוגל דרייב, דרופבוקס ואופיס 365 לבין שירותי הענן של IT CENTER מעלה שהיכולות של החברות הגדולות להשיב אתכם לפעילות עסקית מלאה ובטוחה לוקה בחסר לעומת היכולות שלנו.
התלות של החברות הישראליות המקומיות בשרתים שנמצאים בחו"ל יוצרת, בעצם, עיכוב בחזרתן לפעילות, כל זאת בשעה שב–IT CENTER התקלה מזוהה מיד על ידי התרעה של המערכת המותקנת במחשבכם שלכם מתריעה לכם עליה, ובמקביל איש תמיכה טכני מתקשר לעדכן אתכם על כך (באופן זה תדעו אפילו על תיקייה שנדדה ממקום למקום).
זהו ההבדל בין ענן רחוק ופאסיבי לבין ענן קרוב ויוזם. אנחנו לא מחכים לכם שתודיעו לנו על תקלה – אלא מתריעים עליה בפניכם וכבר עומלים על תיקונה.
איך אפשר להימנע מהעיכוב והסרבול הכרוכים באובדן חומר וליהנות מיתרונות נוספיפ?
פשוט מאוד – בוחרים בשירותי גיבוי הענן של IT CENTER.
ל–IT CENTER יש לפחות שבעה יתרונות ברורים על פני חברות הגיבוי הבינלאומיות:
-
קבלת התראות יזומות מאיתנו בטלפון ובדוא"ל כשקובץ נמחק, הולך לאיבוד או נשמר בתיקייה שעד היום לא נשמר בה, זאת בשונה מחברות הגיבוי הבינלאומיות.
-
נגישות מידית לאנשי תמיכה מעולים בעברית 24/7, לרבות אדם שמכיר אתכם ואת העסק שלכם.
-
הענן בו אנו משתמשים לגיבוי אינו ענן שיתופי, אלא מועבר בקו נפרד שמקשר בין שרתי הגיבוי ללקוח, ולכן אינו חשוף באינטרנט, בניגוד לעננים של חברות הגיבוי הבינלאומיות.
-
שמירה על אנונימיות הלקוח, בשונה מגוגל דרייב שמדייג פרטים ואוסף עליכם מידע.
-
ארגון הקבצים האוטומטי משייך את החומרים שלכם לתיקיות הנכונות ללא תקלות, בשונה ממה שמתרחש בחברות גיבוי בינלאומיות.
-
שרתי החברה מאוחסנים בשני מקומות נפרדים בארץ, והם חזקים ואמינים. כל שרת מגבה בנפרד את החומר שלכם, ומגובה בעצמו. כך אתם נהנים מגיבוי כפול ומכופל!
7. אם קרתה תקלה, במקרה קיצון תוכלו לקבל את כל החומר שלכם מאוחסן בדיסק און קי בתוך שעתיים–שלוש מרגע שהאתר שלכם קרס.
נוסף על כך, על חברות הגיבוי הגדולות יש לחץ רב לספק במהירות את שירותי המינימום למקסימום לקוחות. אנו מציעים לכם את הנוסחה ההפוכה:
מקסימום שירותים במינימום זמן.
אז אל תחכו עד שיהיה:
- מאוחר מדי להתחרט.
- מאוחר מדי לחשוב "למה לא חשבתי על זה קודם".
- מאוחר מדי לגבות.
פנו אלינו עוד היום –
וכל החומר שלכם יהיה מוגן באופן המידי והמקיף ביותר. איך לא חשבתם על זה קודם?