מה זה גיבוי בענן?

כל עסק היום צריך שירותי גיבוי ענן, החל מעסקים קטנים ועד לארגונים עצומים. התפקיד של גיבוי בענן הוא לשמור על מידע חשוב בצורה מאובטחת על ידי חברה חיצונית אשר לה יש את הכישורים והתוכנות המתאימות לתפעול מקסימלי של שירותי ענן. אם גם אתם צריכים שירותי גיבוי לעסק שלכם חשוב שתדעו איך לבחור נכון חברת המעניקה שירותי גיבוי בענן.

גיבוי בענן – האם זה משתלם?

אם יש לכם כבר עסק פעיל בוודאי שמעתם על שירותי גיבוי בענן. שירותי גיבוי בענן נפוצים בקרב עסקים רבים, קטנים וגדולים. שירותי גיבוי בענן מגוונים, יש חברות בינלאומיות וחברות ישראליות אשר מעניקות שירותי גיבוי בענן. יש להבדיל בין שירותי אחסון ובין שירותי גיבוי. שירותי גיבוי מהווים ביטחון עצום לכל עסק ויש לבחור את השירות הנכון כדי להבטיח את הביטחון המלא.

יתרונות של גיבוי בענן

גיבוי ענן הוא מחשב מרוחק אשר שומר את כל הקבצים החשובים של העסק שלכם. במילים פשוטות, גיבוי ענן הוא העברת קבצים לשרת מרוחק ומאובטח המשמש את החברה שלכם לגיבוי, גיבוי אמיתי הוא ללא מגע יד אדם

למה כל עסק חייב גיבוי בענן?

חשוב לומר את האמת כבר בהתחלה, כיום אין פתרון שנותן לכם גיבוי ואבטחת מידע של 100%. עם זאת, המטרה היא למצוא את החברה שתעניק לכם שירות מקסימלי של 99.99% ומענה זמין בכל עת וכאן מתחיל הקושי. חברה מקצועית העוסקת בגיבוי בענן תיתן מענה ושקיפות מלאה באופן יומי ועדכון בזמן אמת שהגיבוי הצליח. ככה בתור חברה תוכלו להתנהל בצורה אפקטיבית יותר. לפני שניגש לפרטים הקטנים, האם אתם בכלל צריכים שירותי גיבוי בענן?

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

שירותי מחשוב לעסקים קטנים כל השירותים וכל הפתרונות בהתאמה אישית!

בשני העשורים האחרונים הטכנולוגיה הביאה לפתחנו אמצעי מחשוב וכלים מתקדמים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד בפעילות של כל בית עסק. כלי העבודה החדשים מייעלים את התנהלות בית העסק, משפרים את זרימת המידע, את השיתוף בין אנשי הצוות ואין ספק כי הם מהווים כוח המניע את בתי העסקים, כוח אשר יוצר הזדמנויות חדשות ומביא להצלחה ולקידום של בית העסק.