שירותי תחזוקה למחשבים

שירות תחזוקה למחשבים עד הבית

האם קרה לכם שהמחשב הפסיק לפעול באמצע יום עבודה? תקלות מחשב מתרחשות בכל משרד ובכל בית. מה עושים במקרה והמחשב הפסיק לפעול? עסקים וחברות משתמשים בשירותי תחזוקה למחשבים בכדי לפתור תקלות במהלך יום עבודה.

היום ניתן לראות עלייה בריבוי פניות של לקוחות פרטיים אשר זקוקים לתפעול תקלות במחשבים בבית. המחשבים בבית מזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של כל משפחה. המחשב בבית מאפשר תקשורת עם בני המשפחה הגרים בחו"ל, מספק גיבוי לתמונות המצולמות בטלפונים הניידים ואף מחליף את הטלוויזיה במקרים רבים. עקב ריבוי הפניות לתיקון תקלות במחשבים בבית, חברות IT מאפשרות היום לפנות אליהן ולקבל שירות תחזוקה למחשבים עד הבית.

תחזוקת מחשבים דורשת טיפול במגוון רחב של תקלות. תקלות יכולות להיות קשורות לחומרה של המחשב ולכן יש מצבים בהם נדרש לקחת את המחשב לתיקון במעבדה.

במצבים אחרים התקלות יכולות להיות קשורות לתוכנה ואז תפעול התקלה יכול להיעשות ברוב המקרים בבית הלקוח. טכנאי המגיע לבית הלקוח מביא איתו תוכנה וחומרה המאפשרים לו לטפל בחלק גדול מהתקלות ולהפחית את הצורך בלקיחת המחשב למעבדה.

תחזוקת מחשבים לבתי עסק

תקלת מחשבים אשר מופיעה בבית עסק יכולה לפגוע ביום עבודה שלם. ביום עבודה אשר נפגע בגלל תקלות מחשב, בעלי החברה מחוייבים לשלם לעובדים למרות שתפוקת העבודה נפגעה. שירות תחזוקת מחשבים לבתי עסק הוא הפתרון האידיאלי למצבים בהם העבודה מושבתת עקב תקלה במחשבי החברה.

תחזוקת מחשבים לפרטיים ופרילנסרים

מספר הפרילנסרים בעולם בכלל ובישראל בפרט גדל כל שנה. עובד פרלינסר המחוייב לפרוייקט מסויים נדרש לעיתים לתפעל את תקלות המחשב בעצמו ולבזבז זמן יקר   על תפעול תקלות. בכדי לשמר את העבודה הרציפה ולדאוג לסיים את הפרוייקטים שהפרילנסר קיבל, מומלץ לשכור שירות תחזוקת מחשבים לפרטיים ופרילנסרים ולהיות רגועים ברגע שמתרחשת תקלת מחשב בזמן העבודה.

שירותי תחזוקה למחשבים של חברת ITCENTER

חברת ITCENTER הישראלית הממוקמת בירושלים, מספקת ללקוחותיה ברחבי הארץ שירותי תחזוקה למחשבים לבעלי עסק ולאנשים פרטיים. במידה והופיעה לכם תקלת מחשב ולא הצלחתם לתפעל אותה, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לחברת ITCENTER ולקבל שירות מהיר ויעיל מהצוות המקצועי של החברה.
5/5 - (3 votes)